• komunikácia s klientmi, • organizovanie a zabezpečenie firemných aktivít, • evidencia dochádzky zamestnancov, • vystavovanie, spracovanie faktúr a ú...
Písanie a štylizácia listov, evidencia faktúr, organizácia a koordinácia pracovných stretnutí (kompletné vedenie sekretárskych prác)....
Organizovanie a koordinovanie prác jednotlivých zložiek a útvarov s programom štatutárneho orgánu alebo vedúceho zamestnanca na druhom stupni riadenia...
Zabezpečuje všetku administratívnu agendu súvisiacu s vedením podniku a predstavenstva....
₋ vedenie sekretariátu riaditeľa, spracovávanie jeho dokumentácie a písomností₋ vedenie evidencie došlej a odoslanej pošty v súlade s Registratúrnym p...
Organizuje prijímanie stránok a návštev u riaditeľa ústavu. Zabezpečuje prenos informácií z nadriadených a kooperujúcich orgánov a inštitúcií na jed...
Zabezpečovať organizačné a administratívne úlohy pre riaditeľa.Viesť evidenciu poverení na zastupovanie a plnomocenstiev.Viesť evidenciu zmlúv a zabez...