1. zamestnanec je zodpovedný za poskytovanie vysoko kvalitnej starostlivosti a služieb hosťom hotelu v rámci welness a ubytovacieho oddelenia
Housekeeping Office. 2. pripravuje a udržiava wellness prevádzku
toto zahŕňa prípravu wellness priestorov pre hostí, čistenie, dezinfekcia a údržba týchto priestorov aby boli vždy čisté a atraktívne pre hostí. 3. pripravuje a distrbuuje osušky, župany a iné potreby pre hostí. 4. dodržiava hygienické predpisy a štandardy, aby zabezpečil bezpečnosť a zdravie hostí. 5. sleduje a zabezpečuje bezpečnosť hostí počas ich návštevy wellness zariadenia, prípadne môže poskytnúť základné inštrukcie a pravidlá pre využivanie jednotlivých zariadení v angličtine. 6. elektronicky v digitálnom systéme komunikuje s oddelením údržby ohľadom nahlasovania porúch. 7. poskytuje informácie hosťom o dostupných službách, odpovedá na otázky a môže pomáhať s rezerváciami a objednávkami. 8. podporuje iných wellness pracovníkom
asistuje masérom, trénerom, kozmetičkám a iným pracovníkom v rámci wellness. 9. vedie evidenciu rezervácií, zaznamenávanie návštevy hostí vo wellness, spracováva platby za služby vo wellness v rezervačnom systéme. 10. odporúča, pripravuje a servíruje wellnes hosťom občerstvenie a nápoje. Pracuje pri tom s hotelovým PMS systémom a reštauračným softvérom. 11. má aktívnu znalosť wellness služieb a efektívne komunikuje s hosťami v angličtine s ohľadom na ich preferencie a následné benefity terapií. 12. pripravuje denné prevádzkové reporty svojej zmeny a analýzu denného výkonu, v internom informačnom systéme Imet Group. 13. je tiež na základe prevádzkových potrieb a rozvrhov zodpovedný za čistenie lobby chodieb, schodísk, a iných verejných priestorov v hoteli. 14. má na starosti kontrolu a dopĺňanie zásob, ako sú toalety, uteráky...Na spracovanie aktuálnej evidencie používa v špeciálny softvérový program. 15. počas služby na front office musí byť schopný efektívne komunikovať s hosťami v angličtine, aby zabezpečil ich spokojnosť a riešil prípadné problémy alebo požiadavky. Je často prvou osobou, s ktorou sa hostia stretnú. 16. pomáha hosťom s batožinou, či už pri príchode alebo odchode. 17. zabezpečuje pre hostí dopravu, napríklad privolanie taxíka, rezervácia lístkov na verejnú dopravu, komunikuje so zazmluvnenými dodávateľmi. 18. je zodpovedné za iné úlohy, ako napríklad poskytnutie prvej pomoci, zabezpečenie pošty a balíkov pre hostí, alebo riešenie rôznych požiadaviek a problémov hostí.
Výhody:
výkonostný bonus vyplácaný po skúšobnej dobe 3 mesiacoch 0-100 EUR podľa kvality, produktivity, dochádzky a spokojnosti nadriadeného, ale hlavne podľa splnenia cieľových ukazovateľov, úloh a projektov, hradené ubytovanie