1. informačná a poradenská podpora klientov pri prevádzke technologických komponentov informačno-komunikačných systémov (telemedicínske systémy)
2. Inštruktáž klientov pri riešení typických problémov súvisiacich s prevádzkou technologických komponentov info-komunikačných systémov (Telemedicínske systémy). 3.
3.
Poradenstvo klientom v oblasti podmienok a prác technickej údržby info-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov) a (alebo) ich komponentov.
4. Poradenstvo klientom v atypických otázkach vznikajúcich pri používaní info-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov).
5. Organizovanie práce špecialistov technickej podpory informačno-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov) a (alebo) ich komponentov.
6. Kontrola kvality plnenia požiadaviek špecialistov na technickú podporu info-komunikačných systémov a (alebo) ich komponentov.
7. Účasť na príprave požiadaviek na vývoj nových funkcií informačno-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov).
8. Účasť na tvorbe školiacich materiálov pre používateľov info-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov).
9. Príprava prezentácií opisujúcich funkcionalitu info-komunikačných systémov (Telemedicínske systémy).
10. Účasť na ukážkach fungovania info-komunikačných systémov (telemedicínskych systémov).