85101
za mesiac
Dátum začiatku
• Monitorovať a riadiť multi-technologické výpočtové aplikačné platformy a zariadenia systémovej infraštruktúry.
• Analýza na aplikačnej úrovni na identifikáciu a nápravu problémov.
• Zaistenie stabilného operačného prostredia a dosiahnutie maximálneho využitia systémových možností.
• Eskalácia zložitých problémov, aktívna komunikácia s vlastníkmi aplikácií, vývojovými tímami a manažmentom.
• Kontrola notifikácií /kontrola automatizovaného spracovania. Spustenie ručného spracovania.
• Komunikácia s klientmi (bankami), schémami (VISA / MC ...) a dodávateľmi.
• Riešenie incidentov.
• Zabezpečovať bezpečnosť údajov a prístup k IT systémom.
Zabezpečuje eskaláciu technickej podpory pri ri...
Oversees the creation of one digital identity p...
Poskytuje eskaláciu technickej podpory na rieše...
Poskytuje eskaláciu technickej podpory na rieše...
Join a team of cybersecurity professionals and ...
Zodpovednosť za bezpečnosť IT služieb v súlade ...
Klientska podpora pri zabezpečovaní predaj prod...
špecialista klientskej podpory a prevádzky IKT ...
Job description, responsibilities and dutiesCAL...
Správa a prevádzka klastrov Kubernetes v priest...
Správa a prevádzka klastrov Kubernetes v priest...
Poradenstvo, komunikácia so zákazníkmi, ako i p...
• Monitorovať a riadiť multi-technologické výpo...
Riadi, koordinuje a poskytuje najvyššiu úroveň ...