Do výrobnej spoločnosti pri Bratislave hľadáme šikovného koordinátora na oddelenie zákazníckej logistiky. Ak máš skúsenosti so skladovým hospodárstvom, pohyboval/a si sa vo výrobnej alebo logistickej sfére, si komunikatívny/a a bez problémov sa dohovoríš anglicky alebo nemecky, daj nám o sebe vedieť! Tvojou náplňou práce bude: - príjmanie, spracúvanie a analýza zákazníckych objednávok, tvorba expedičného plánu - objednávanie materiálu pre výrobu v nadväznosti na zákaznícke objendávky - monitoring, analýza a optimalizácia procesov s cieľom zabezpečenia včasných dodávok pre výrobu a zníženia nákladov - každodenná komunikácia so zákazníkmi v slovenskom aj anglickom (prípadne nemeckom) jazyku, tvorba objednávok, operatívne riešenie problémov - kontrola expedičných dokladov, fakturácia, archivácia dokladov - riešenie zákazníckych reklamácií - tvorba baliacich predpisov, objednávky zákazníckych obalov - aktualizácia a denná údržba SAP systému - monitoring skladových pohybov, analýza systémových dát, reporting Predpoklady: Ideálny kandidát by mal spĺňať nasledujúce požiadavky: - schopnosť aktívne na dennej báze komunikovať v anglickom jazyku (B2), prípadne v nemeckom jazyku (B2) - pokročilé skúsenosti s MS Excel (VLOOKUP, kontingenčné tabuľky, ...) - skúsenosti na administratívnej pozícií vo výrobnej alebo logistickej spoločnosti v oblasti skladového hospodárstva/ supply chain ... - skúsenosti so spracúvaním a tvorbou objednávok (či už vo výrobe alebo logistike) - skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi/ dodávateľmi - komunikatívnosť, všímavosť, zodpovednosť, analytické myslenie, multitasking Výhodou: - skúsenosti so systémom SAP (veľkou výhodou) - skúsenosť z automotive - komunikácia v nemeckom jazyku