8901
Dátum začiatku
• kontaktuje a stretáva sa so stálymi a s úplne novými potenciálnymi zákazníkmi v ich firmách, aby im mohol prezentovať produkty a uzatvárať obchody,
• pozýva zákazníkov a organizuje stretnutia vo firme,
• zisťuje, ktoré služby alebo produkty zákazník potrebuje,
• dohliada na to, aby predajcovia reagovali na každý dopyt a otázky stálych a potenciálnych zákazníkov boli vždy zodpovedané,
• prideľuje predajcom kvóty telefonátov, stretnutí, objednávok a príjmu a dohliada na ich splnenie,
• vytvára a kontroluje plán stretnutí a služobných ciest predajcov,
• týždenne a mesačne vytvára a kontroluje plán objednávok a príjmu a dohliada na jeho splnenie,
• zodpovedá za úplnú dokumentáciu kontaktov zákazníkov a aktuálnych informácii v systéme CRM,
• zabezpečuje uskutočnenie vybratých výstav, kampaní a eventov,
• dohliada na uskutočnenie prezentácií riešení stálym a potenciálnym zákazníkom a zúčastňuje sa ich,
• dohliada na uzatvorenie obchodných prípadov,
• zúčastňuje sa služobných ciest a výstav,
• dohliada na to, aby stáli zákazníci odporúčali spoločnosť novým zákazníkom,
• dohliada na získavanie referencií.
Výhody: