Náplň práce: • koordinuje, organizuje a riadi odbornú prácu a činnosť zamestnancov zariadenia opatrovateľskej služby, tak aby spĺňalo podmienky kvalitne poskytovanej sociálnej služby v súlade s účelom, pre ktoré bolo zriadené;
• stará sa o odborný rast zamestnancov zariadenia opatrovateľskej služby; • metodicky riadi ich činnosť v záujme zvyšovania ich výkonnosti; • sleduje a dohliada na zabezpečenie dobrého stavu materiálno-technickej úrovne opatrovateľskej služby v zariadení; • zodpovedá za plnenie operatívnych úloh uložených zriaďovateľom zariadenia; • zabezpečuje príjem klienta do zariadenia opatrovateľskej služby; • vedie spisovú dokumentáciu klientov zariadenia opatrovateľskej služby; • zabezpečuje komplexné poskytovanie opatrovateľskej starostlivosti, pomoc pri odkázanosti na pomoc inej fyzickej osoby klientom zariadenia opatrovateľskej služby; zabezpečuje a kontroluje hygienickú starostlivosť v zariadení opatrovateľskej služby; • zodpovedá za bezpečnosť klientov zariadenia opatrovateľskej služby; sprevádza klienta na nevyhnutné ošetrenie a indikované odborné vyšetrenie v zdravotníckom zariadení; • zabezpečuje úschovu cenných vecí a hospodárenie s finančnými prostriedkami klientov zariadenia opatrovateľskej služby; • spolupracuje so zdravotníckymi zariadeniami a ďalšími subjektmi pri riešení zdravotných a sociálnych problémov klientov zariadenia opatrovateľskej služby; • vypracováva smernice, pravidlá, postupy (štandardy, procesy) k hodnoteniu podmienok kvality poskytovanej sociálnej služby; • riadi, organizuje a kontroluje prácu zamestnancov zariadenia a zodpovedá za riadne plnenie ich úloh • podáva návrhy na systemizáciu pracovných miest priamo riadených zamestnancov zariadenia; • za predmetné stredisko predkladá podklady súvisiace s rozpočtom mesta • zodpovedá za včasnosť, správnosť a komplexnosť plnenia úloh; • zodpovedá za dodržiavanie etického kódexu • vedie evidenciu žiadostí o poskytovanie sociálnej služby v zariadení opatrovateľskej služby a vypracúva zmluvy o poskytovaní sociálnej služby