koordinuje, organizuje a riadi odbornú prácu a činnosť zamestnancov denného stacionára, tak aby boli splnené podmienky kvalitne poskytovanej sociálnej služby v súlade s účelom, pre ktoré bol denný stacionár zriadený, •
stará sa o odborný rast zamestnancov denného stacionára;
•
metodicky riadi činnosť zamestnancov v záujme zvyšovania ich výkonnosti;
•
sleduje a dohliada na zabezpečenie dobrého stavu materiálno-technickej úrovne denného stacionáru;
•
zodpovedá za plnenie operatívnych úloh uložených zriaďovateľom zariadenia;
•
zabezpečuje príjem klienta do denného stacionára;
•
vedie spisovú dokumentáciu klientov denného stacionára;
•
zabezpečuje komplexné poskytovanie sociálnej služby v dennom stacionári, •
zodpovedá za bezpečnosť klientov denného stacionára;
•
vypracováva smernice, pravidlá, postupy (štandardy, procesy) k hodnoteniu podmienok kvality poskytovanej sociálnej služby;
•
riadi, organizuje a kontroluje prácu zamestnancov zariadenia a zodpovedá za riadne plnenie ich úloh, •
podáva návrhy na systemizáciu pracovných miest priamo riadených zamestnancov zariadenia;
•
za predmetné stredisko predkladá podklady súvisiace s rozpočtom mesta,
•
zodpovedá za včasnosť, správnosť a komplexnosť plnenia úloh;
•
organizačne a obsahovo zabezpečuje činnosti a aktivity denného stacionára •
monitoruje a zhodnocuje poskytované odborné činnosti a aktivity denného stacionára z hľadiska napĺňania potrieb užívateľov •
poskytuje základné a špecializované sociálne poradenstvo užívateľom a ich rodinným príslušníkom •
spolupracuje s príbuznými prijímateľa sociálnej služby, s pracovníkmi denného stacionára a s médiami •
vedie pravidelné porady tímu denného stacionára •
zodpovedá za dodržiavanie etického kódexu •
vedie evidenciu žiadostí o poskytovanie sociálnej služby v dennom stacionári a vypracúva zmluvy o poskytovaní sociálnej služby