- poskytovanie zákazníckej podpory pre ukrajinský trh v kanceláriách spoločnosti v Trenčíne
- prijímanie a vybavovanie telefonátov a e-mailov od zákazníkov
- riešenie objednávok a reklamácií zákazníkov
e-mailom a telefonicky
- poskytovanie poradenstva týkajúceho sa našich služieb
- riešenie technických a fakturačných reklamácií v príslušných aplikáciách
- telefonická a mailová komunikácia so zákazníkom
- všetky činnosti je potrebné zvládať v slovenčine a zároveň v ukrajinčine
Výhody:
- - prácu v profesionálnom a rýchle rastúcom medzinárodnom tíme
- nepretržité vzdelávanie a rozvoj Vašich zručností
- stabilnú a dlhodobú prácu
- zázemie úspešnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- možnosť nákupu produktov za zamestnanecké zľavy
- možnosť pracovať home office práca z domu v prípade vzdialeného miesta bydliska
- podmienkou nástupu na prácu z domu je 1-3 týždňové školenie v sídle firmy
- v Trenčíne