V tejto pozícii budete zodpovední za monitorovanie a dodržiavanie politiky British Airways týkajúcej sa distribúcie a platieb. Vaša úloha zahŕňa aktívnu spoluprácu so zainteresovanými kolegami na riešení problémov a zabezpečenie dodržiavania stanovených politík.
Kľúčové povinnosti:
- Monitorovanie a dodržiavanie politiky British Airways v oblasti distribúcie a platieb.
- Používanie investigatívnych nástrojov a dashboardov na identifikáciu porušení politík.
- Spolupráca so zainteresovanými stranami na efektívnom riešení identifikovaných problémov.
- Podpora a vlastníctvo implementovaných nových politík, čím sa zabezpečí ich úspešná aplikácia.
- Poskytovanie expertnej technickej podpory na NDC Helpdesk, s dôrazom na 24/7/365 prevádzku.
- Riešenie problémov klientov a zabezpečenie včasnej odpovede na ich požiadavky.
- Informovanie klientov o progresii riešení problémov v súlade s dohodnutými SLA.
- Fungovanie ako Level 1 kontakt pre riešenie problémov a ich eskalácia podľa stanovených kritérií.
- Pravidelná dostupnosť na 24/7 StandBy služby podľa rozpisu zmien.
Požiadavky a benefity:
- Proaktívny prístup pri navrhovaní riešení a identifikácii príležitostí na zlepšenie monitorovania a dodržiavania politík.
- Možnosť získať 5 dní dovolenky navyše pre zamestnancov do 33 rokov nad rámec zákonných požiadaviek.
- 2 dni dovolenky navyše pre zamestnancov nad 33 rokov nad rámec zákonných požiadaviek.
- 5 sick days na rok.
- 100% hradené stravné lístky zamestnávateľom.
- Diskrétne zľavnené letenky s British Airways a 50 ďalšími poprednými leteckými spoločnosťami.
- Zmluva na dobu neurčitú po úspešnej skúšobnej dobe.
Táto pozícia je ideálna pre jednotlivca s dôrazom na zákaznícky servis, ktorý je schopný efektívne komunikovať a poskytovať podporu v dynamickom prostredí kontaktného centra. Ak máte proaktívny prístup a túžbu zlepšovať procesy, táto príležitosť je pre vás.