Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:
• odborný garant za oblasť finančných modulov Centrálneho ekonomického systému na úrade
• zabezpečuje činnosti spojené so správou a podporou užívateľov Centrálneho ekonomického systému, vrátane štandardizácie a unifikácie funkcionalít a koordinácie činností spojených s implementáciou Centrálneho ekonomického systému na odbore ekonomiky
• komunikuje so zástupcami MFSR za účelom vzájomnej koordinácie v rámci migrácie na Centrálny ekonomický systém
• spolupracuje s Odborom digitálnej agendy, ostatnými útvarmi úradu a externými subjektami pri integrácií a migrácií dát
• vypracováva interné smernice úradu v kontexte zavedenia Centrálneho ekonomického systému a spolupracuje s organizačnými jednotkami úradu pri implementácií zmien interných predpisov do Centrálneho informačného systému
• poskytuje súčinnosť koncepčného, koordinačného, zmluvného, dokumentačného a organizačného charakteru pri implementácií Centrálneho ekonomického systému
• zabezpečuje evidenciu zverejňovania zmlúv uzatváraných v kompetencii odboru
• koordinuje vzdelávacie aktivity pre oblasť Centrálneho ekonomického systému pre potreby úradu
• vykonáva ekonomickú agendu v rámci finančných modulov Centrálneho ekonomického systému v časti Rozpočet a Účtovníctvo
• zabezpečuje systém Štátnej pokladnice, ktorými sa realizujú výdavky podľa platného rozpočtu úradu a denná likvidita;
• zodpovedá za správne zatriedenie príjmov a výdavkov podľa platnej ekonomickej klasifikácie rozpočtovej klasifikácie;
• sleduje povolené prekročenia limitu výdavkov úradu a kontroluje použitie poskytnutých mimorozpočtových prostriedkov úradu;
• realizuje rozpis stanovených limitov príjmov a výdavkov úradu v ISŠP podľa jednotlivých programov, podprogramov a prvkov úradu a v súlade s platnou ekonomickou klasifikáciou rozpočtovej klasifikácie;
• vykonáva základnú finančnú kontrolu účtovných dokladov;
• podieľa sa na tvorbe strednodobých finančných výhľadov za úrad;
• na úseku rozpočtovania a financovania vykonáva ďalšie činnosti, ako napr. vykonáva rozpočtové opatrenia v rámci rozpočtovej kapitoly úradu, vedie ich analytickú evidenciu, rozpisuje schválené záväzné ukazovatele kapitoly v zmysle zákona o rozpočtových pravidlách verejnej správy, spracováva podklady a vypracováva správu o čerpaní rozpočtu úradu;
• v spolupráci s jednotlivými organizačnými útvarmi zabezpečuje v súvislosti s plnením cieľov a úloh úradu zadefinovanie a pravidelnú aktualizáciu merateľných ukazovateľov a pravidelné vyhodnocovanie vecného plnenia týchto merateľných ukazovateľov;
• vykonáva činností pre Sprostredkovateľský orgán Programu Slovensko spadajúcich do agendy odboru ekonomiky,
• vykonáva všetky úlohy, ktoré patria v odbore štátnej služby k jeho služobným povinnostiam a na základe pokynov nadriadeného
• zastupuje riaditeľa odboru v čase jeho neprítomnosti.
Výhody:
- - práca v modernej štátnej inštitúcii,
- flexibilný pracovný čas,
- primeraný čas na zorientovanie sa v danej problematike, v rámci ktorého Vám bude pomáhať skúsenejší štátny zamestnanec mentor ,
- možnosť zúčastňovať sa zaujímavých vzdelávacích aktivít a školení,
- dobrá dostupnosť MHD,
- široké možnosti stravovania v okolí,
- príspevok do III. dôchodkového piliera,
- týždeň dovolenky navyše oproti Zákonníku práce,
- možnosť zapojiť sa do systému Multisport,
- príspevok na stravovanie formou gastrokarty alebo finančného príspevku
- oboje aj počas čerpania dovolenky,
- ďalšie benefity vyplývajúce z práce v štátnej správe a z kolektívnej zmluvy.
Doplňujúca informácia:
možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100percent základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.