V tejto pozícii sa zameriavate na budovanie a optimalizáciu vzťahov so zákazníkmi a dodávateľmi v dynamickom prostredí. Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby sa obchodné plány a procesy efektívne prepojili, čo prispeje k rastu predaja a zlepšeniu zákazníckej skúsenosti.
Kľúčové povinnosti:
- Navrhovanie ročných podmienok a nákladov, a koordinácia nových služieb s dodávateľmi na vytvorenie spoločných obchodných plánov s Amazonom.
- Optimalizácia portfólia produktov dodávateľov na Amazon marketplace, vrátane zlepšovania ich viditeľnosti a predaja.
- Spolupráca s dodávateľmi na zlepšení ich operačnej excelentnosti a dodávateľského reťazca.
- Prejavovanie prirodzenej zvedavosti pri učení sa rôznych interných obchodných nástrojov, programov a procesov na identifikáciu správnych obchodných príležitostí, pri súčasnom dodávaní vynikajúcej zákazníckej skúsenosti.
- Riešenie obchodných a právnych eskalácií prostredníctvom kritického riešenia problémov na nájdenie udržateľných riešení.
- Vykonávanie hĺbkových analýz na identifikáciu nových príležitostí na inovácie a automatizáciu procesov pre lepšiu skúsenosť predajného partnera.
- Preberanie zodpovednosti za významné projekty orientované na obchod, zapájanie interných obchodných zainteresovaných strán a určovanie smeru rôznych programov. Budete vlastniť celé procesy, školíť kolegov, zdieľať osvedčené postupy a zabezpečovať dopad na interný a externý obchod.
Požiadavky:
- Odborné znalosti v jednej z nasledujúcich produktových kategórií: elektronika, oblečenie a móda, dom a život, knihy, spotrebné tovary.
- Skúsenosti v oblasti maloobchodu/e-commerce alebo predaja maloobchodným organizáciám.
Tento popis pozície zdôrazňuje vašu schopnosť viesť obchodné iniciatívy a zlepšovať zákaznícke vzťahy, čím prispievate k celkovému úspechu organizácie.