Hľadáte príležitosť kde budete môcť pracovať z pohodlia domova a zároveň využívať svoju znalosť Talianskeho jazyka a Anglického jazyka ? Ak Vám nevadí práca na zmeny máme pre Vás príležitosť v medzinárodnom tíme spoločnosti kde Vašou úlohou bude: - Prvý kontakt pre taliansky a anglicky hovoriacich zamestnancov, ktorým budete pomáhať riešiť a zodpovedať ich otázky z HR oblasti cez telefón mail alebo chat. - Riešenie rôznych požiadaviek zamestnancov v rámci ich životného cyklu v spoločnosti. - Efektívna komunikácia s cieľom nájsť čo najlepšie riešenie na otázky a obavy zamestnancov. - Eskalácia požiadaviek zamestnancov v rámci spoločnosti s cieľom zabezpečiť riešenie. - Aktívne získavanie spätnej väzby od zamestnancov. Práca sa vykonáva na zmeny v rôznych rotáciach. - Pondelok až Nedela od 7:00 až do 22:00. Prácu je možné vykonávať iba z územia Slovenskej Republiky. Predpoklady: Neváhajte nám zaslať Váš životopis ak spĺňate nasledovné: - Plynulá komunikácia v Talianskom jazyku a Anglickom jazyku - Skúsenosti z oblasti zákazníckej podpory prípadne HR- výhodou - Znalosť práce v MS Office - Komunikačné zručnosti - Ochota pracovať počas víkendov Prosím Vás o zaslaniu životopisu v Anglickom jazyku pre urýchlenie procesu výberu.