81625
Dátum začiatku
• Informuje smenu a zabezpečuje oboznámenie s aktivitami hotela a prevádzkovými požiadavkami. • Asistuje recepčnému personálu pri check-in a check-out počas zmeny. • Dohľad nad fungovaním recepcie počas pridelenej zmeny. • Dozor nad skupinovými rezerváciami. • Spolupráca pri závažných sťažnostiach. • Dozor nad pokladničnými aktivitami počas smeny. • Zaobchádzanie s hotovosťou a bankové operácie. • Zaoberanie sa nepravidelnými platbami. • Inštruktáž personálu o zariadeniach a uplatňovaní kreditov. • Inštruktáž personálu o bezpečnosti pri manipulácii s hotovosťou. • Dozor nad pokladničným systémom. • Presne a promptne splniť požiadavky hostí. • Predvídať požiadavky hostí. • Zachovávať si vysokú úroveň znalostí, čo ovplyvňuje skúsenosti hostí. • Oceniť dynamický charakter hotelového odvetvia a rozšíriť služby medzi všetkých interných zákazníkov. • Preukázať porozumenie a dodržiavanie politiky spoločnosti a postupov, ktoré sa týkajú zdravia, hygieny a požiarnej bezpečnosti, zabezpečenie rovnakého prístupu zo strany priamych podriadených. • Spolupracovať s nadriadeným na zabezpečení produktívnych výkonov personálu oddelenia. • Uskutočniť zacvičenie personálu v súlade s predpismi a postupmi oddelenia a viesť záznamy o postupe každého člena personálu. • Pomáhať pri príprave efektívneho plánu práce oddelenia. • Viesť personál a radiť mu v prípade porušenia politiky hotela a postupov oddelenia, zabezpečiť konštruktívnu odozvu pre zlepšenie výkonu. • Zabezpečuje, aby boli všetky obchodné možnosti maximalizované – aplikovať Front office upselling. • Zabezpečuje všetky núdzové postupy v prípade evakuácie alebo výpadku energie podľa IHG štandardov. • Oboznámte sa s cieľmi oddelenia a podporte svojho nadriadeného pri dosahovaní týchto cieľov. • Dodržiavať firemný poriadok.
Výhody: