Štandardné poradenstvo: predajný rozhovor, vytvorenie a zistenie potrieb prioritne pre MASS segment;
Štandardné poradenstvo: v rozsahu ponuky, predaja, servisu základných produktov (všetky typy účtov FO, KTK, KK, SÚ, neživotné poistenie, TV, sporenie);
Starostlivosť o klienta, aktualizácia údajov, získavanie referencií, crossell, servis;
Realizácia posunov ostatným kolegom (poradcom Seniorom, Špecialista Micro SME, Prémiový bankár) v prípade, ak klient prejaví záujem o poradenstvo pri ponuke, s ktorým poradca nemá skúsenosti, resp. Klient patrí do segmentu Mass Affluent, Premium, Micro SME;
V prípade ak klient prejaví záujem a nemá čas alebo ak sú kolegovia zaneprázdnení obsluhou klientov dohodnúť s klientom konkrétny termín stretnutia;
Znalosť systému: S-cube, T24, Profile na vysokej úrovni;
Sledovanie plnenia plánov určených riaditeľom pobočky;
Pokladničná činnosť, kontrolná činnosť, BO aktivity;
Zabezpečenie činnosti v oblasti platobného styku (tuzemský a zahraničný);
Plnenie ďalších úloh podľa pokynov primárneho nadriadeného.