81101
za mesiac
Dátum začiatku
• organizácia práce na sekretariáte spoločnosti,
• asistentské a administratívne práce,
• komunikácia v maďarskom aj v anglickom jazyku,
• spracovanie a archivácia dokumentov,
• zber, evidencia a distribúcia internej a externej korešpondencie,
• príprava podkladov k fakturácii, vystavovanie a kontrola akceptačných protokolov, používanie systému SAP
• príprava podkladov pre účtovníctvo a platby, komunikácia s účtovnou spoločnosťou
• administratívna a technicko-organizačná podpora pre vedenie spoločnosti,
• príprava podkladov pre členov manažmentu,
• komunikácia s úradmi a inštitúciami, dodávateľmi a obchodnými partnermi
• zodpovednosť za vedenie príručných pokladníc, evidenciu a distribúciu stravných lístkov,
• asistencia pri výbere zamestnancov,
• organizovanie akcií pre zamestnancov, klientov a partnerov,
• zodpovednosť za nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia a vybavenia kancelárií,
• zabezpečovanie servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku, evidencia majetku
• spravovanie vozového parku spoločnosti,
• ďalšie aktivity podľa pokynov vedenia spoločnosti