1841
za mesiac
Dátum začiatku
-Vykonávanie ekonomických činností súvisiacich so správou bytových domov, najmä evidencie a účtovania faktúr, spracovávanie výkazov.
-Spracovávanie a evidovanie faktúr a objednávok.
-Príprava podkladov k ročnému zúčtovaniu služieb spojených s užívaním priestorov.
-Príprava podkladov pre právne oddelenie vo vzťahu k nedoplatkom.
-Vybavovanie reklamácií z ročného vyúčtovania v oblasti platieb a osôb.
-Komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich problémov a požiadaviek.
-Vykonávanie finančného vysporiadania na kontách, kontrolovanie výšky nedoplatkov na kontách.
-Zasielanie upomienok a upozornení.
-Spisovanie splátkových kalendárov na úhradu nedoplatkov a sledovanie ich plnenia.
-Vykonávanie finančných operácií v pokladni.
-Iné administratívne činnosti.
Výhody:
a) Zabezpečuje podporné činnosti pre manažéra Š...
• Evidencia tovaru, jeho...
Administratívna podpora na oddelení nákupu a pr...
Administratívne práce, naceňovanie produktov, k...
Expedovanie pekárenských výrobkov, predaj, preb...
spracovanie zákaziek a objednávok, fakturácia ,...
Administratívny pracovník vedie administratívnu...
Spracovávanie cenových ponúk a objednávok, spra...