- Zabezpečovanie administratívnej agendy MMB: zverejňovanie zmlúv, faktúr a pod., vypracovanie zmlúv, správa registratúry, podpora pri verejnom obstarávaní a pod.;
- Vybavovanie písomnej agendy sekretariátu riaditeľky;
- Správa registratúry (referent podateľne MMB);
- Zodpovednosť za chod došlej a odoslanej pošty (preberanie pošty, jej evidencia a distribúcia, odosielanie pošty evidencia, spracovávanie sprievodných listov);
- Administratívna podpora a materiálne zabezpečovanie potrieb sekretariátu MMB;
- Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb pre všetky úseky MMB;
- Spolupráca pri zabezpečovaní starostlivosti o zamestnancov;
- Administratívna podpora pri zabezpečovaní bežného chodu kancelárie kontrola stavu kancelárskych potrieb a papiera, kontrola čistoty na pracovisku, pomoc pri zabezpečovaní spoločných akcií a darov pre zamestnancov;
- Správa mailu [email protected], pevnej linky kancelárie riaditeľky;
- Ad hoc administratívne práce (skenovanie, kopírovanie, zakladanie dokumentov);
- Koordinácia úloh a spolupráca s externým poskytovateľom podporných činností;
- Poskytovanie administratívnej podpory oddeleniam MMB a plnenie ďalších operatívnych úloh podľa potreby.
Výhody:
- 1. Príspevok do DDS 2percent;
-
2. Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania a rozvoja zamestnancov;
-
3. Ďalšie benefity :
a skrátený 37,5 hodinový pracovný čas;
-
b flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00
- 19:00
- umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky;
-
c mobilný telefón;
-
d zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce;
-
e možnosť Home Office až 4 dni do mesiaca
- po dohode s nadriadeným;
-
f čerpanie 3 dni tzv. sick day;
-
g podujatia pre zamestnancov
- teambuilding, vianočný večierok;
-
h práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
-
i voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
-
j voľný vstup do múzeí SR, ktoré sú členmi Zväzu múzeí na Slovensku.