Zabezpečovanie zákazníckych služieb počnúc objednávkou, cez spracovanie objednávky na základe existujúcej ponuky/zmluvy/cenníka, odoslanie/faktúru až po interné platobné informácie a komunikáciu zákazníkovi •
Registrácia a uchovávanie zákazníckych dát a záznamov •
Spracovávanie a prijatie objednávok od zákazníka, vytvorenie objednávok v systéme (SO), fakturácia, urovnanie nezrovnalostí pomocou dobropisov/dlhopisov, vystavenie kompenzácií za sťažnosti či reklamácie •
Spolupráca s obchodnými zástupcami – komunikácia cien, špecifických dohôd so zákazníkmi •
Byť primárny kontakt pre zákazníka, identifikácia potrieb zákazníka, riešenie „sťažností“, budovanie a pestovanie blízkych vzťahov so zákazníkom •
Zabezpečovanie najlepších dodávateľských služieb pre zákazníka, vyjednávanie výhodnejších dátumov doručenia u rôznych výrobcov, rozloženie dodávok v rámci uspokojenia potrieb zákazníka •
Koordinácia dodavateľských inštrukcií od zákazníka po logistického špecialistu •
Fakturácia a sledovanie objednávok •
Zabezpečovanie finančného sledovania: vymáhanie pohľadávok, monitorovanie zostatkov po lehote splatnosti a poskytovanie informácií finančnému oddeleniu o dohodnutých dátumoch úhrady