Filter
Filter
Loading...

Technici užívateľskej podpory informačných a komunikačných technológií

Povolanie: pracovník/pracovníčka služby podpory IT , Technici užívateľskej podpory informačných a komunikačných technológií
Prievidza, Námestie slobody 5

97101

1100€

za mesiac

1. 11. 2024

Dátum začiatku

Vodičské oprávnenie
b

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií.
Samostatne vykonáva postupy technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikuje poruchy, inštaluje operačné systémy a aplikácie, komunikuje medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, rieši neštandardné situácie, nadštandardné požiadavky a 

  •  
  • konzultuje ich s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.

  • 1100€ /za mesiac
    Loading...
    Nasledujúce
    Slovenská pošta, a.s.
    Technici užívateľskej podpory informačných a komunikačných technológií

    Samostatný referent správy zákazníckych požiada...

    Loading...