Plánovať, navrhovať, vyvíjať a dodávať žiadosti o zmenu a vydania pre integračné iniciatívy produktov Building Technology, Security &
Travel (BTST). b)
Spolupracovať so zainteresovanými stranami v regiónoch EMEA, APAC a AMERICAS, spolu s Produktovým vlastníkom, na workshopoch zameraných na zber požiadaviek s cieľom identifikovať a prekladať požiadavky do aplikačných funkcií a produktových riešení. c)
Pôsobiť ako primárny podporný inžinier, využívajúc dôkladné znalosti 15 aplikácií v rámci produktového balíka BTST. d)
Certifikovaný na konfiguráciu modrého ovládača Nedap AEOS na podporu aplikácií AEOS a OCMS. e)
Spravovať úlohy týkajúce sa incidentov, dopytov, problémov a zmenového manažmentu prostredníctvom portálu ServiceNow pre aplikácie BTST. f)
Nastaviť infraštruktúru a aplikačný rámec cloudových služieb Swisscom Cloud a Azure. g)
Dohliadať na a riadiť základný vývojový/podporný tím s piatimi členmi na diaľku. h)
Plánovať a koordinovať všetky hlavné aktivity implementácie integrácie pre produkt BTST. i)
Koordinovať s koncovými používateľmi počas testovania akceptácie používateľmi (UAT). j)
Poskytovať aplikačnú podporu po nasadení do produkcie. k)
Organizovať workshopy a stretnutia na zber vstupov a spätnú väzbu na aplikácie. l)
Spolupracovať s obchodnými analytikmi, odborníkmi na danú problematiku a ďalšími zainteresovanými stranami na vylepšení aplikačného a podporného modelu. m)
ďalšie povinnosti primerané vzdelaniu, vedomostiam, skúsenostiam a funkcii zamestnanca, ktoré mu pridelí zamestnávateľ.