82109
Dátum začiatku
• Poskytovať poradenstvo a technickú podporu klientom v oblasti informačných technológií • Implementovať a konfigurovať IT systémy a softvér podľa požiadaviek klientov • Riešenie jedinečných a zložitých problémov so širokým dopadom na podnikanie • Implementácia infraštruktúrnych systémov • Operation of deployed IT solutions (analysis and diagnostics, provision of repairs and reconfigurations, hardware replacements, upgrades, etc.) • Vytvárať a udržiavať dokumentáciu o implementovaných riešeniach a postupoch • Pôsobiť ako dôveryhodný zástupca tímu vo výboroch, koordinovať prácu s kolegami z iných IT tímov • Tvorba projektovej a technickej dokumentácie a prezentácií • Poskytovať priebežné školenia pre tím, vlastníkov produktov, vývojárov a testerov na konsolidáciu a podporu budúceho rozvoja agilných metód v organizácii • Schopnosť analyzovať potreby klientov, identifikovať problémy a navrhovať riešenia založené na dátach a faktoch • Schopnosť prezentovať a predávať technické riešenia klientom a presvedčiť ich o ich výhodách.