82109
Dátum začiatku
•Poskytovať poradenstvo a technickú podporu klientom v oblasti informačných technológií •Implementovať a konfigurovať IT systémy a softvér podľa požiadaviek klientov •Riešenie jedinečných a zložitých problémov so širokým dopadom na podnikanie •Implementácia infraštruktúrnych systémov •Operation of deployed IT solutions (analysis and diagnostics, provision of repairs and reconfigurations, hardware replacements, upgrades, etc.) •Vytvárať a udržiavať dokumentáciu o implementovaných riešeniach a postupoch •Pôsobiť ako dôveryhodný zástupca tímu vo výboroch, koordinovať prácu s kolegami z iných IT tímov •Tvorba projektovej a technickej dokumentácie a prezentácií •Poskytovať priebežné školenia pre tím, vlastníkov produktov, vývojárov a testerov na konsolidáciu a podporu budúceho rozvoja agilných metód v organizácii •Schopnosť analyzovať potreby klientov, identifikovať problémy a navrhovať riešenia založené na dátach a faktoch •Schopnosť prezentovať a predávať technické riešenia klientom a presvedčiť ich o ich výhodách.