Zodpovednosť zahŕňa funkcie podpory produkčných aplikácií (PAS) a/alebo funkcie zabezpečenia obchodných operácií (BOA). Medzi povinnosti PAS patrí: Monitorovanie aplikácií a reakcie na ne, riešenie problémov s aplikáciami, riadenie a implementáciu zmien v aplikáciách, plánovanie, ladenie a konfiguráciu komponentov aplikácií a infraštruktúry, implementáciu projektov spojených s novými aplikáciami alebo zmenami existujúcich aplikácií a riadenie zabezpečenia služieb, stavu a metrík. Pracuje ako styčný a eskalačný bod pre klientov a iné IT organizácie ako odborník na danú problematiku v rámci obchodných a aplikačných veží pre obchodné procesy, ktoré zastupuje;
riadenie, vlastníctvo a/alebo vedenie kritických obchodných služieb (CBS); aktívne využívanie nástrojov na analýzu tokov obchodných transakcií E2E v rámci aplikačných ekosystémov s obchodnými partnermi; monitorovanie obchodných tokov a reakcia na ne; riadenie/riešenie životného cyklu problémov; analýza a riešenie koreňových príčin; spolupráca s COE a obchodnými oddeleniami pri zdôvodňovaní obchodných prípadov; riadenie zabezpečenia služieb, stav a metriky. PAS aj BOA zodpovedajú za prevádzkyschopnosť a dostupnosť podporovaných aplikácií, ako aj za riadenie nasadenia aktualizácií aplikácií v predprodukčnom a/alebo testovacom alebo produkčnom prostredí. Podpora aplikácie môže zahŕňať ďalšie súvisiace softvérové alebo hardvérové komponenty potrebné na fungovanie aplikácie. V prípade výpadku musí byť na telefóne 24 hodín denne a musí mať znalosti o konkrétnych aplikáciách, ktoré podporuje. Úzka spolupráca s COE a vývojovými organizáciami v prípade akýchkoľvek chýb, aktualizácií alebo vylepšení. Monitorovanie dostupnosti aplikácií alebo výkonnosti a metrík aplikácií od začiatku do konca prostredníctvom štandardnej sady nástrojov a prijímanie proaktívnych opatrení v prípade výskytu problémov. Úzke prepojenie s dodávateľmi tretích strán podľa potreby. Riadenie problémov s dostupnosťou aplikácií, vlastníctvom CBS, produktivitou aplikácií, koncovým obchodným tokom, problémami používateľov spojenými s objednávaním, zabezpečovaním a poskytovaním služieb a pomoc pri koordinácii integrovaného riešenia problémov. Rieši nerutinné problémy samostatným uplatnením úsudku na stanovenú analýzu a štandardné prístupy k obchodným otázkam CBS a otázkam toku transakcií. Zabezpečuje správu nástrojov potrebných na podporu CBS: podporuje, testuje a konfiguruje výkonné nástroje. Podporuje aj CBS Alarm/Analýzu/Koreláciu transakčných tokov. Dohľad nad funkciami predajcu/dodávateľa. Identifikuje oblasti, ktoré je potrebné zlepšiť, a vypracúva akčné plány na zlepšenie výkonu CBS a aplikácií. Dohľad nad dohodami o úrovni služieb (SLA) a poskytuje vstupy pre dlhodob
Pracovný čas : 8 hodinové pracovné zmeny (medzi 11:00 hod 8:00 hod so zameraním na popoludnia, večery a nočné zmeny).