92101
za mesiac
Dátum začiatku
- priebežne vyhodnocuje finančnú situáciu spoločnosti, dôsledne sleduje firemné náklady, vytvára prognózy a analýzy jednotlivých druhov nákladov a pomáha vrcholovému manažmentu na základe analýz nákladov a výnosov, príp. analýze obchodných prípadov pri rozhodovacom procese,
- prehľad vo všeobecnom účtovníctve, fakturácii a kreditnom manažmente,
- mesačný reporting, zodpovednosť za analýzu odchýlok a za vypracovanie vhodných opatrení,
- zodpovednosť za riadenie nákupu, koordinácia, schvaľovanie a sledovanie nákupných aktivít,
- kontrola a analýza nákupných cien, aktívne rokovanie s dodávateľmi s cieľom získať najlepšiu ponuku,
- nové riešenia na optimalizáciu procesov a nákladov,
- zodpovednosť za kľúčové oblasti rozpočtovania nákladov.
Výhody: