- nákup určitej skupiny artiklov (ovocia), budovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov s kľúčovými dodávateľmi.
vedenie rokovaní s dodávateľmi o cenách a podmienkach a aktívne vyhľadávanie nových dodávateľov, participáciu na tvorbe a koordinácii procesov rozpoznávanie a definovanie možností zlepšenia existujúcich procesov, ich implementácia s cieľom optimalizovať časovú náročnosť, náklady na interné procesy a zefektívnenie procesov (v rámci oddelenia a medzi jednotlivými oddeleniami) podieľanie sa na príprave stratégie nákupu jednotlivých surovín s prihliadnutím na definovanie počtu dodávateľov, úrovne kvality dodávateľov, ich dostupnosti, dodacích lehôt a rizík spojených s dodávateľským reťazcom, plánovanie krátkodobej nákupnej stratégie na nasledujúci mesiac podľa kalendára úrody ovocia v rôznych častiach sveta, zaznamenávanie údajov ich analýzu a minimalizáciu neistoty/jednoznačnosti na základe zhromaždených údajov, správu údajov s cieľom maximalizovať efektívnosť a pochopiť možné nedostatky v procesoch, monitorovanie trhových cien a trendov.