81109
za mesiac
Dátum začiatku
Má na starosti správu zmlúv s dodávateľmi, nové certifikácie dodávateľov opráv a ukončovanie dodávateľov opráv v súvislosti s telefónmi Motorola
(patriace pod spoločnosť Lenovo). Má na starosti procesy ohľadom opráv, ktoré účinne riešia problémy zákazníkov. Vypracováva kontroly a proaktívne identifikuje príležitosti na zníženie pokút spôsobených v prípade
nedodržania zákazníckych lehôt. Určuje oblasti zlepšovania vnútorných procesov tak, aby sa prispôsobili požiadavkám trhu, vývoju technológií a požiadavkám zákazníkov. Spolupracuje s manažmentom, ktorý zastupuje
podporný tím spoločnosti a zaoberá sa podporou zákazníkov. Nadväzuje efektívne pracovné vzťahy v rámci podpory spoločnosti Motorola a produktových organizácií, ktoré zabezpečuje efektívne riešenie problémov zákazníkov
Stanovuje jasný rozsah práce každého dodávateľa opráv a zodpovedá za úspech dodávateľov. Zabezpečuje miestnych servisných partnerov, aby vykonávali stratégiu spoločnosti Motorola.
Hľadáme talentovaného manažéra vzťahov so zákaz...
Hľadáme manažéra vzťahov so zákazníkmi, ktorý b...
Hľadáme odborníka na digitálny marketing, ktorý...
Hľadáme manažéra vzťahov so zákazníkmi, ktorý p...