Úlohou zamestnanca na tejto pozícii je poskytovanie podpory pre IBM Consulting Services, predovšetkým zodpovednosť za správu zmlúv, faktúr a priamy kontakt s klientami.
Zamestnanec na tejto pozícií pri svojej každodennej práci využíva MS Office, Slack, Trello, Webex, iERP/SAP ako aj ďalšie programy ako sú Prima, IPPF a Time.
Náplň práce:
-
Spolupráca a každodenná komunikácia s IBM biznis partnermi a predajcami ako aj interná komunikácia s rôznymi tímami naprieč IBM
- Príprava zmlúv pre klientov
- Správa životného cyklu zmlúv
- Zodpovednosť za správu dokumentov (príprava, správnosť údajov, aktualizácia dokumentov a ich kontrola)
- Fakturácia (prijatie objednávky od klienta, vytvorenie a sledovanie faktúry)
- Správa účtov klientov
- Zaistenie spokojnosti klientov, riešenie pripomienok, proaktívne poskytovanie riešení na vzniknuté problémy
- Správa databáz a sledovanie finančného priebehu projektu
- Efektívna komunikácia a riešenie problémov
- Navrhovanie nových možností riešenia pripomienok klientov, prinášanie inovácií do tímu