Ide o globálnu rolu – podporu sieťovej fakturácie pre každú geografickú oblasť. Spolupráca s geografickými zástupcami ako koordinátor a ústredný bod pre proces nákupných objednávok E2E medzi spoločnosťou Kyndryl a predajcami.
Hlavné úlohy:
- Zabezpečenie procesu fakturácie pre predajcov tak, aby bola hladká, správna a plne zrozumiteľná.
- Koordinácia každého kroku objednávky vrátane odsúhlasenia a zabezpečenie kontroly údajov, fakturácie a overenia fakturácie.
- Podpora procesov schvaľovania a reportingu.
- Riadenie a správa všetkých nových objednávok medzi Kyndrylom a predajcom (predajcami) a priraďovanie pripojených poskytovaných služieb.
- Koordinácia otvárania, uzatvárania, vyzdvihnutia, nedoručenia, expirácie objednávok.
- Identifikácia služieb, ktoré nemajú správne objednávky a vykonávanie nápravných opatrení.
- Prvý kontaktný bod pre nové objednávky.
- Koordinácia aktivít s pred-akvizičným tímom, oddelením objednávok, oddelením obstarávania, finančným oddelením.
- Poskytovanie, revízia a uchovávanie údajov o objednávkach v spolupráci s miestnymi kontaktnými miestami.
- Identifikácia oblastí na zlepšenie.
- Práca v rámci európskeho pracovného času.