1001
Dátum začiatku
• Overovanie totožnosti klientov pri registrácii a používaní účtu – kontrola údajov a dokladov, práca s výstupmi z automatizovaných kontrol. • Posudzovanie, či klient spĺňa podmienky registrácie a ďalšie podmienky určené internými predpismi a manuálmi – kontrola súladu so zákonom aj internými pravidlami pre bezpečné a férové prostredie. • Podpora klientov a riešenie požiadaviek – ústretová asistencia a včasné vybavovanie reklamácií, sťažností či otázok. • Spolupráca naprieč tímom a oddeleniami – odovzdávanie agendy a zdieľanie presných informácií o overovaní totožnosti klientov. • Reportovanie podozrivých a problémových prípadov určeným členom tímu. • Prehľadná evidencia a administratíva – dôsledné zaznamenávanie činností, práca s dokumentmi a ich overovaním. • Podpora pri zavádzaní nových systémov, automatizácií overovacích procesov a aktualizácii postupov, s ktorými súvisí aj aktualizácia interných predpisov oddelenia.
Výhody: