Vykonávanie administratívne a podporné činnosti na úrovni organizácie alebo oddelenia;
informačné, štatistické a/alebo dokumentačné činnosti. Včasné a profesionálne riešenie všetkých požiadaviek s cieľom zvýšiť spokojnosť zákazníka. Aktualizovanie informácií v interných databázach. Poskytovanie interným a externým zákazníkom aktuálne informácie pri riešení konkrétneho problému. Riešiť celý rad problémov týkajúcich sa produktov a služieb spoločnosti. Plnenie pridelených úloh podľa procesov daného tímu a pokynov nadriadeného. Vykonávanie zodpovedných činností v súlade so záväzkami vyplývajúcimi zo zmlúv. Dodržiavanie interných procesov v oblasti kvality a prispievanie k meraniu výkonnosti v tejto oblasti. Pracovný čas: 8 hodinové pracovné zmeny ( medzi 10.00 hod 18.00 hod so zameraním na popoludnia, večery a nočné zmeny) s možnosťou pracovať z časti ako ,,Virtual Worker''. Nutná znalosť anglického a francúzskeho jazyka, úroveň C2.