83104
za mesiac
Dátum začiatku
Poskytuje eskaláciu technickej podpory na riešenie problémov so spotrebiteľskými zákazníkmi. Riadi, koordinuje a poskytuje najvyššiu úroveň technických služieb zákazníkom, aby bola zaistená stála spokojnosť zákazníkov. Kľúčové úlohy a zodpovednosti: Zodpovednosť za odpovede na otázky zákazníkov, ktoré sú technického charakteru pre podniky a/alebo spotrebiteľov;
Poskytuje eskaláciu technickej podpory na rieše...
Technická podpora Quest momentálne hľadá inžini...
Poskytovanie prvého stupňa technickej podpory a...
Join a team of cybersecurity professionals and ...
Zodpovednosť za bezpečnosť IT služieb v súlade ...
Klientska podpora pri zabezpečovaní predaj prod...
špecialista klientskej podpory a prevádzky IKT ...
Job description, responsibilities and dutiesCAL...
Správa a prevádzka klastrov Kubernetes v priest...