Pozícia v odbore Kancelárie generálneho riaditeľa je kľúčová pre zabezpečenie efektívneho administratívneho a organizačného zázemia, ktoré je nevyhnutné pre výkon funkcie generálneho riaditeľa. Tento odbor sa zameriava na komplexné administratívne a sekretárske činnosti, ako aj na podporu v oblastiach personálnej politiky, pracovnoprávnych vzťahov a ochrany objektov a majetku. V rámci tejto pozície sa kladie dôraz na riadenie, plánovanie a koordináciu činností s cieľom dosiahnuť stanovené ciele organizácie.
Hlavné povinnosti:
- Riadenie, vedenie a plánovanie činností a úloh odboru Kancelária generálneho riaditeľa v súlade s strategickými cieľmi organizácie.
- Koncepčná a analytická činnosť, vrátane koordinácie prípravy plánu činnosti a hlavných úloh SNK.
- Príprava rozpočtu odboru a dohľad nad jeho dodržiavaním.
- Aktívna spolupráca s orgánmi verejnej správy a inými inštitúciami, ako aj s riaditeľmi odborov SNK.
- Zodpovednosť za dodržiavanie právnych predpisov a postupov vyplývajúcich pre SNK.
- Riadenie a kontrola činnosti zamestnancov odboru, vrátane ich rozvoja a hodnotenia výsledkov.
- Zabezpečenie prezentácie činnosti a výsledkov na internetovej stránke SNK a v publikáciách.
Kľúčové požiadavky a benefity:
- Silné analytické a organizačné schopnosti, ktoré podporujú efektívne plánovanie a realizáciu projektov.
- Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí a aktívne kooperovať s rôznymi organizačnými útvarmi.
- Možnosť prispievať k zaujímavým projektom spolufinancovaným zo štrukturálnych fondov EÚ.
- Práca v profesionálnom a podporujúcom tíme, ktorý sa zameriava na dosahovanie spoločných cieľov.
Tento odbor je neoddeliteľnou súčasťou úspešného fungovania SNK a jeho činnosti sú kľúčové pre zabezpečenie kvalitného a efektívneho výkonu všetkých administratívnych a podporných činností.