85101
za mesiac
Dátum začiatku
• Príjem a odpovedanie na hovory prijaté prostredníctvom linky pomoci alebo prostredníctvom e-mailov láskavým, nápomocným a profesionálnym spôsobom.
• Poskytovanie poradenstva a usmerňovania jednotlivcom, ktorí volajú na linku pomoci/píšu e-maily o slovenskom zdravotníctve, vrátane rôznych procesov, postupov a práv klientov.
• Uskutočňovanie odchádzajúcich hovorov podľa potreby na plánovanie stretnutí, zhromažďovanie informácií, účasť na vznikajúcich cvičeniach atď.
• Držať krok so všetkými informáciami a aktualizovať informácie o pomoci a službách pre dotknuté osoby, aby sa zabezpečilo, že poskytované informácie sú presné a aktuálne.
• Presné a včasné zaznamenávanie prichádzajúcich hovorov a podrobností do určených databáz.
• Podpora pri generovaní denných, týždenných a mesačných správ o počte prijatých hovorov, priemernej dobe čakania, počte uskutočnených odporúčaní, poskytnutej pomoci. atď.
• Zostavovanie a podávanie správ o trendoch linky pomoci – vrátane obáv, informácií pochádzajúcich od dotknutých osôb.
• Vykonávanie ďalších súvisiacich povinností podľa potreby.
- Monitorovanie a dodržiavanie politiky British...