- Monitorovanie a dodržiavanie politiky British Airways v oblasti
Distribution&
Payments.
- Používanie nástrojov investigativy, dať a dashboards na identifikáciu.
porušenia politik a spolupráca so zainteresovanými kolegami na vyriešeného problému.
- Podpora a vlastníctvo implementovaných nový politik.
- Byt špecialistom na politiky a v podpore zainteresovaných a tretích strán.
- Proaktivny prístup pri návrhoch riešení a príležitosti s cieľom zlepšenia
monitoringu a dodržiavania politiky.
- Technicky špecialista, ktorý zabezpečuje podporu na expertnej úrovni na NDC Helpdesk, s výhľadom 24/7/365 prevádzky.
- Vlastní a rieši problémy klientov a dodržuje včasnú odpoveď a napĺňa poziadavy klientov.
- Informuje klientov o progrese riešenia problému v zmysle dohodnutých SLA.
- Koná, ako Level 1 kontakt pre riešenie problémov a eskaluje ich podľa potrieb definovaných v stanovených kritériách'
- Pravidelne 24/7 StandBy služby mimo pracoviska podľa rozpisu zmien.
Výhody:
- - 5 dni dovolenky navyše pre zamestnancov do 33 rokov nad rámec ZP
- 2 dni dovolenky navyše pre zamestnancov nad 33 rokov nad rámec ZP
- 5 sick days na rok
- Stravne lístky 100percent hradené zamestnávateľom
- Diskrétne zľavnené letenky s nami a 50 ďalšími poprednými leteckými spoločnosťami
- Zmluva na dobu neurčitú po skúšobnej dobe