Filter
Filter
Loading...

Odborní pracovníci verejnej správy inde neuvedení

Povolanie: Odborní pracovníci štátnej správy inde neuvedení , úradník/úradníčka v oblasti sociálneho zabezpečenia
Michalovce, Námestie osloboditeľov 30

7101

1237.5€

za mesiac

1. 1. 2025

Dátum začiatku

• Riadi a organizuje prácu sociálneho odboru, je zodpovedný za činnosť odboru. • Zodpovedá za komplexnosť a vecnú správnosť predkladaných návrhov a materiálov, za právne náležitosti zmlúv vyplývajúcich z agendy odboru, za prípravu a plnenie zmluvných vzťahov, vyplývajúcich z náplne činnosti odboru. • Zabezpečujú podklady k rozpočtu Mesta, jeho vyhodnoteniu a zmenám a zodpovedá za jeho plnenie. • Zodpovedá za plnenie opatrení na úseku BOZP, PO na odbore a zariadeniach spravovaných odborom sociálnych vecí. • Zabezpečuje podklady pre riešenie priestupkov v rámci kompetencií odboru a postupuje ich na odbor právny, priestupkov a VO na priestupkové konanie. • Plní úlohy v oblasti politiky kvality, dbá o dodržiavanie postupov, vyplývajúcich z Príručky kvality a realizuje ciele politiky kvality, vypísaných pre daný rok. • Vytvára podmienky na prehlbovanie kvalifikácie podriadených zamestnancov a dbá na to, aby práce vykonávali iba zamestnanci s príslušným osobitným kvalifikačným predpokladom, pokiaľ je predpísaný. • Prenáša úlohy orgánov mesta na Michalovský domov seniorov (MDS) a primerane koordinuje jeho činnosť pri rešpektovaní právomoci štatutárneho orgánu MDS a riadi zariadenia sociálnych služieb pri MsÚ.

Výhody:

  • Pracovný pomer na dobu určitú, po roku prechod na dobu neurčitú. Ponúkaná základná zložka mzdy v rozpätí od 1237,50 do 1485,00 € mesačne príplatky v zmysle platného poriadku odmeňovania zamestnancov Mesta Michalovce. Pružná pracovná doba, základná výmera dovolenky zvýšená o 5 pracovných dní, platené pracovné voľno a príspevok zamestnávateľa na DDS v zmysle platnej kolektívnej zmluvy.

1237.5€ /za mesiac
Loading...
Nasledujúce
Mesto Michalovce
Odborní pracovníci verejnej správy inde neuvedení

· Zabezpečovanie agendy odpadového hospodárstva...

Loading...