Bližšie určená najnáročnejšia činnosť: • zastupovanie úradu v konaniach v pôsobnosti úradu pred súdmi, orgánmi prokuratúry a inými orgánmi štátnej správy, spracovávanie návrhov odvolaní a žalôb, ktoré sa predkladajú predsedovi na podpis, spracovávanie iných podaní vrátane trestných oznámení, vyjadrení a stanovísk, predkladanie spracovaných písomností príslušným orgánom spolu s potrebnou dokumentáciou;
pri zastupovaní úradu v konaniach pred súdmi spolupracuje s jednotlivými organizačnými útvarmi, ktorých sa napadnuté rozhodnutia týkajú; • samostatné vedenie správneho konania a koncipovanie návrhov rozhodnutí v tomto konaní; • koordinovanie celoštátneho systému v oblasti verejného obstarávania v súlade s príslušnými smernicami EÚ; • vypracovávanie stanovísk, pripomienok k materiálom právneho charakteru v pôsobnosti úradu pridelených odboru legislatívno-právnemu predsedom úradu; • vypracovanie návrhov zmlúv, dodatkov alebo dohôd týkajúcich sa pôsobnosti úradu, okrem návrhov zmlúv alebo dohôd, ktoré sa týkajú pracovno-právnych vzťahov úradu; posudzovanie právnej stránky návrhov zmlúv a dohôd predložených odbornými útvarmi úradu v rozsahu ich pôsobnosti, ako aj ich zmeny; • poskytovanie stanoviska k právnym alebo skutkovým veciam, ktoré súvisia s porušením zákona o verejnom obstarávaní, na požiadanie súdu v konaní podľa § 181 zákona o verejnom obstarávaní, ak konaniu o neplatnosť zmluvy predchádzalo konanie odboru konaní o námietkach alebo odboru kontroly vyžadovanie pod stanoviska od tohto odboru; • spolupráca pri návrhoch právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania z hľadiska legislatívneho, zabezpečovanie ich súladu s Ústavou SR , právnym poriadkom SR a zlučiteľnosť s právnym poriadkom EÚ; • tvorba plánu legislatívnych úloh úradu; • tvorba koncepcie vnútorných predpisov a zabezpečovanie koordinácie odborných útvarov pri ich spracovaní. • vedie centrálnu evidenciu zmlúv, resp. dohôd a ich zmien a doplnkov uzatvorených úradom, okrem zmlúv týkajúcich sa štátnozamestnaneckých a pracovnoprávnych vzťahov úradu; • analyzuje úlohy uložené predsedovi úradu uznesením vlády Slovenskej republiky, vedie ich evidenciu, rozpisuje úlohy na jednotlivé útvary úradu, vyhodnocuje ich plnenie, predkladá stanoviská k návrhom na zmenu a zrušenie uznesení vlády Slovenskej republiky; • koordinuje a metodicky usmerňuje činnosti v oblasti plnenia úloh uložených v uzneseniach vlády Slovenskej republiky; • vykonávanie činností spadajúcich do pôsobnosti odboru legislatívno právneho osobitne vo vzťahu k organizačnému útvaru odbor Sprostredkovateľský orgán pre OP Slovensko. Výhody:
- možnosť práce z domu 4 pracovné dni za 1 mesiac
- pružný pracovný čas
- príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR pracovný deň
- Multisport karta
- týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce
- dva dni voľna nad rámec dovolenky
- možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR Častá – Papiernička za zvýhodnené ceny
- príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi
- príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu 50,55,60r. vo výške 100 EUR
- príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera
- pridelenie tzv. mentora t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca počas prvý troch mesiacov od nástupu
- možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 percent z platovej tarify príprava jedného štátneho zamestnanca alebo 15 percent z platovej tarify príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov
- príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne
- možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch
- možnosť kariérneho rastu Doplňujúca informácia: možnosť priznania osobného príplatku až do výšky 100percent základného platu. Výsledná mzda bude predmetom osobného rozhovoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.