81109
za mesiac
Dátum začiatku
Zodpovednosť za komplexnú administratívnu podporu pre konateľa a ostatných členov tímu
• Zodpovednosť za organizačné zabezpečenie externých aj interných obchodných stretnutí
• Príprava a kompletizácia podkladov pre obchodné stretnutia, zápisy z porád, sledovanie plnenia úloh a spolupráca pri tvorbe prezentácií pre klientov
• Organizačné zabezpečenie služobných ciest členov tímu
• Administratívne zabezpečenie chodu kancelárie – objednávanie základných kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Interná aj externá komunikácia s obchodnými partnermi, dodávateľmi a kolegami – spracovanie pošty a zásielok
• Príprava účtovných podkladov, evidencia faktúr a spolupráca s účtovným oddelením
• Spracovanie zmlúv o prenájme parkovacích miest
• Komunikacia so spoločnosťami Ukrajiny (Ukrainsky jazyk expert)
Výhody: