82106
Dátum začiatku
Aktívne vyhľadávanie a získavanie nových klientov prostredníctvom rôznych marketingových a obchodných stratégií. Tvorba kalkulácií a cenových ponúk na základe potrieb klientov a aktuálnych trhových podmienok. Komunikácia s prevádzkovým oddelením na zabezpečenie hladkého priebehu obchodných procesov a dodávok. Prezentácia firmy a jej schopností na obchodných stretnutiach, výstavách a iných relevantných podujatiach. Analýza trhu a konkurencie na identifikáciu nových obchodných príležitostí. Príprava a predkladanie pravidelných správ o výkonnosti predaja a zákazníckej spokojnosti. Typický deň na pozícii Obchodného manažéra zahŕňa plánovanie a realizáciu obchodných stretnutí s klientmi, ako aj účasť na strategických poradách s tímom. V priebehu dňa je potrebné reagovať na požiadavky klientov, ako aj vyhodnocovať obchodné príležitosti a prispôsobovať stratégie. Pracovná pozícia zahŕňať cestovanie za účelom osobných stretnutí s klientmi alebo účasti na obchodných podujatiach.