97668
Dátum začiatku
Starostlivosť o súčasných klientov, aktívne vyhľadávanie a získavanie nových zákazníkov na trhu. Prezentácia portfólia produktov a služieb. Optimalizácia portfólia ponúkaných služieb v súlade s vývojom trhu a konkurencie. Vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok a udržiavanie obchodných štandardov. Vytváranie, vyhodnocovanie a optimalizovanie obchodnej stratégie s cieľom maximalizovať objem predaja a výnosov, príprava a aktualizácia plánov predaja. Obchodné zastrešovanie nových produktov a služieb. Monitorovanie trhu, marketingové aktivity, reportovanie, vypracovávanie analýz trhu a predaja. Účasť na obchodných stretnutiach, seminároch a prezentáciách. Aktívna osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi za účelom upevnenia a rozvoja obchodných vzťahov.
Výhody: