Denne budete tou najdôležitejšou osobou pre našich zákazníkov – osobou „prvého“ kontaktu. Od Vás bude závisieť, či zákazníci získajú dobrý dojem z gastro zariadenia
reštaurácie. Vašou hlavnou úlohovou bude obsluhovať zákazníkov, komunikovať s nimi a podieľať sa na dodržiavaní stanovených gastronomických pravidiel obsluhy hostí. Spolu s ostatnými kolegami budete dbať o komplexnú starostlivosť o zákazníka (poskytovanie servisu pri výbere jedál a nápojov) a prijímanie objednávok od zákazníkov, ich vybavovanie a vyúčtovanie. Taktiež Vašou úlohou bude kontrolovanie stavu gastronomického zariadenia, udržiavanie poriadku a čistoty, riešenie reklamácií a sťažností zákazníkov. Vizitkou Vašej dobre odvedenej práce bude reštaurácia plná spokojných hostí a spokojnosť majiteľov s chodom reštaurácie.