- Výška základnej mesačnej mzdy bude závisieť od predchádzajúcich skúseností kandidáta + Variabilná zložka mzdy
prémie a dochádzkový bonus
Hlavná náplň práce na tejto pozícii:
- administratívna a org.podpora pre vedenie , spravovanie dennej agendy, prijímanie telefonátov
- príprava podkladov a prezentácií pre vedenie
- plánovanie pracovných stretnutí a porád, evidovanie pracovných úloh a sledovanie dodržiavania termínov
- zápisy z porád, tvorba a úprava slovenských aj cudzojazyčných ENG/DE textov
- tlmočenie do anglického jazyka
- komunikácia s obchodnými partnermi, inštitúciami a úradmi
- zabezpečenie pracovných ciest, support pre ostatných zamestnancov
- správa písomností, úschova, archivácia, evidencia pošty, uvádzanie návštev, zodpovednosť za zasadacie miestnosti
- správa registratúry, práca s automatizovaným systémom správy a riadenia dokumentov
Predpoklady:
- min. stredoškolské vzdelanie s maturitou
- znalosť anglického jazyku B2 ; nemecký jazyk výhodou nie podmienkou
- znalosť MS Office – pokročilý (MS Excel nutnosť)