Administrácia rozvojových projektov v oblasti správy budov:
•
Administrácia projektov v oblasti správy budov – zakladanie a správa projektovej zložky,
• Komunikácia s dodávateľmi a subdodávateľmi pri realizácií projektov a dodávaní služieb,
• Sledovanie míľnikov,
• Spracovávanie a kontrola harmonogramov,
• Kontrola zmluvných plnení, príprava protokolov, archivácia.
Administrácia, príprava a podpora pri investičných (stavebných) projektov MMB a projektov externého financovania v spolupráci s príslušnými oddeleniami:
• Príprava podkladov pre spracovanie štúdií, zadaní, investičných zámerov MMB na základe výstupov zo stretnutí projektového tímu,
• Komunikácia s externými konzultantmi a dodávateľmi za účelom overenia možnosti plnenia, vhodnosti návrhov, termínov, dodania podkladov,
• Spolupráca a komunikácia so zainteresovanými orgánmi, správcami inžinierskych sietí, úradmi, spracovávanie dožiadaní a žiadostí, distribúcia písomností a podaní,
• Kontrola procesu realizácie stavby/projektu až po ukončenie odovzdávacích a preberacích konaní a kolaudácie z hľadiska zmluvných plnení a plnení nariadených úradmi a partnermi projektu, prehľadaná evidencia celkového postupu, reportovanie,
• Archivácia dát v zmysle registratúry,
• Kompletný manažment menších projektových plnení napr. zabezpečenie poistenia prác, nákup a dodanie špecifických doplnkov pri finalizácii projektu napr. drobné interiérové vybavenie, zabezpečenie externej dopravy a iné.
Manažment zmluvných vzťahov a dodávateľov:
• Manažment zmluvných vzťahov v oblasti správy a údržby budov a objektov,
• Príprava a realizácia verejného obstarávanie tovarov, služieb, stavebných prác s presahom na celú organizáciu a na základe požiadaviek vedúcich organizačných útvarov (v spolupráci s externými špecialistom pre VO),
• Manažment nájomných vzťahov pri dlhodobých prenájmoch priestorov v objektoch MMB, sledovanie zmluvných termínov a plnení, oznamov a vyúčtovaní.
Správa registratúry oddelenia
• Komplexné spracovanie registratúry, evidenciu projektovej dokumentácie a jej archivácia, digitalizáciu záznamov a aktualizácia passportov objektov,
• Kreovanie, popisovanie a optimalizácia procesov v oblasti správy budov – napríklad kľúčový poriadok, proces upratovania, proces zaškolenia bezpečnostných pracovníkov pri otváraní nových objektov,
• Zastupovanie vedúceho oddelenia v čase jeho neprítomnosti a v oblasti zverenej agendy,
• Zastupovanie vedúceho oddelenia v oblasti administratívnej agendy.