- Komplexné riadenie nových projektov – koordinácia a implementácia nových iniciatív a projektov na úrade v súlade s miestnymi potrebami a predpismi, vrátane s projektom súvisiacich úkonov.
Komunikácia s externými partnermi – komunikácia s organizáciami a inštitúciami v rámci implementácie projektov a zlepšovania procesov. Príprava a správa projektových žiadostí – vyhľadávanie grantových výziev a príprava podkladov pre získavanie finančných prostriedkov (EÚ fondy, štátne dotácie, cezhraničné projekty). Tvorba harmonogramov a rozpočtov projektov – zostavenie časového plánu, sledovanie plnenia termínov, koordinácia s účtovníctvom pri príprave a kontrole rozpočtu. Zber a analýza dát z úradnej činnosti – vyhodnocovanie výkonnostných ukazovateľov, príprava prehľadov a štatistík pre vedenie úradu. Tvorba interných smerníc a odporúčaní – vypracovanie návrhov interných pravidiel a štandardov pre jednotný a efektívny chod úradu. Podpora digitalizácie a inovácií – spolupráca na zavádzaní elektronických služieb, podpora využívania moderných technológií na zlepšenie služieb pre občanov. Zabezpečovanie spätnej väzby od občanov a zamestnancov – vytváranie mechanizmov na získavanie podnetov a návrhov na zlepšenie služieb úradu. Kontrola a optimalizácia postupov – pravidelná revízia existujúcich administratívnych a organizačných postupov, s cieľom zabezpečiť ich efektívnosť a súlad s aktuálnymi normami a legislatívou. Asistenčné služby – poskytovanie podpory pre rôzne oddelenia úradu v administratívnych a organizačných záležitostiach, vrátane prípravy podkladov a dokumentácie. Sledovanie výkonnosti a zlepšovanie procesov – identifikovanie oblasti na zlepšenie a navrhovanie riešení na zefektívnenie prevádzky úradu. Výhody:
- - 5 dní dovolenky navyše
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy
- potrebné školenia a kurzy
- príspevok na stravovanie a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy 37,5 h týždenný pracovný čas, 4x sickday...