- komunikácia s dodávateľmi a odberateľmi
plánovanie, sledovanie projektov v rámci oddelenia logistiky v spolupráci s vedúcim výroby zabezpečenie plynulého chodu zverenej agendy vedenie administratívy skladu, kontrola dodacích listov, spolupráca pri inventarizácií administratívne práce súvisiace so skladovou evidenciou v softvéri koordinácia práce súvisiacej s príjmom, uskladnením a výdajom skladových položiek tvorba a aktualizácia písomných pracovných postupov ostatné činnosti vyplývajúce z pracovnej náplne Výhody:
- - odmeny,
- 13. plat
- príspevok na stravovanie
- práca v rastúcej, inovatívnej a stabilnej spoločnosti
- výborný pracovný kolektív
- dlhodobá príležitosť učiť sa a rásť vo viacerých oblastiach
- získanie skúseností s medzinárodnou logistikou a rozmanitým dodávateľským reťazcom a ďalšie benefity, ktoré budú upresnená na osobnom pohovore